Atlantica Hotels & Resorts, een toonaangevende hotelketen in Griekenland en Cyprus, zet de komende jaren vol in op de Benelux-markt door samen te werken met Pitch Perfect als representatiekantoor. Deze strategische stap is gericht op het versterken van de band met reisprofessionals en het verder personaliseren van de dienstverlening.
Jaarlijks verwelkomt Atlantica Hotels & Resorts meer dan 500.000 gasten in haar meer dan 40 hotels, verspreid over de Griekse eilanden Rhodos, Kos, Kreta, Corfu, Zakynthos evenals Cyprus. Met productdifferentiatie als een van de grootste krachten, begrijpt de groep precies welke ervaring reizigers zoeken. Door middel van op maat gemaakte en gesegmenteerde producten biedt Atlantica Hotels & Resorts haar gasten hoogwaardige service en de mogelijkheid om onvergetelijke momenten te beleven op toplocaties. Het uitgebreide aanbod aan activiteiten, van wellness tot avonturen in de zon, en de kans om eindeloze culinaire mogelijkheden te ontdekken, van lokale specialiteiten tot internationale gerechten, zorgt voor een unieke vakantiebeleving.
Atlantica Hotels & Resorts is dankzij een uitstekende samenwerking met TUI sterk aanwezig op de Benelux-markt. Het brede scala aan opties, variërend van gezinsvakanties tot romantische uitjes voor koppels, maakt het een favoriete keuze voor veel reizigers. CEO Dimitris Nicolaides en Commercieel Directeur Panicos Hadjipetrou onderstrepen het belang van de Benelux-markt voor de groei van Atlantica Hotels & Resorts.
“Onze gasten waarderen de persoonlijke aanpak en de kwaliteit van de service van onze hotelmedewerkers enorm. De grote diversiteit aan en de uitstekende ligging van onze hotels zijn een sterke troef voor zowel familievakanties, luxueus genieten als culinaire ontdekkingen,” aldus Nicolaides en Hadjipetrou. “Met de aanstelling van Pitch Perfect in de Benelux willen we het persoonlijke contact in de markt verder versterken. Ons doel is dan ook om onze investeringen en betrokkenheid bij reisprofessionals verder te verdiepen om nog meer gasten de kans te geven te genieten van de pracht van de Middellandse Zee en de Griekse eilanden.”
De leiding van het BENELUX-team van Atlantica Hotels & Resorts zal gebeuren door Isabelle Bessemans, Sales & Promotion Manager. Ondertussen heeft Isabelle samen met haar collega de eerste reisbureaus bezocht. Ze hebben onder andere een korte introductie verzorgd, geluisterd naar de ervaringen van de reisagenten en hun klanten, de reisagenten wegwijs gemaakt op de uitgebreide informatieplatformen en uitgelegd hoe zij zelf een gratis verblijf kunnen verdienen door eenvoudig punten te sparen.