Waarmee kunnen we helpen?
Loading...
De rederij is de uitvinder en pionier van het cruisen en verheft verwennen tot een kunstvorm. Luxe is in de betekenis van Hapag-Lloyd Cruises veel meer dan champagne en kaviaar. Het is het intens beleven van ervaringen, het bezorgen van kippenvel momenten en het verder ontdekken van de wereld. Naast menig wereldrecord volgens Guinness Book of records kan de rederij ook pronken met de titel ‘Beste cruiseschip ter wereld’, beoordeeld door Berlitz Cruise Guide. Sinds 1999 hebben ze ‘het beste schip ter wereld’ in hun vloot, vandaag de dag zelfs nummer één EN twee. Hun vijf schepen, drijvende boutiquehotels, hebben elk een eigen bijzonder karakter. In alle luxe en comfort varen ze hun gasten naar honderden bestemmingen en verrassen ze met interessante programma’s aan boord en aan wal. Eén ding verandert nooit: de passie van de bemanning om de persoonlijke dromen van hun gasten te realiseren.
Tussen 2019 en 2021 werd de Hapag-Lloyd vloot uitgebreid met drie nieuwe 5-sterren expeditieschepen HANSEATIC nature, HANSEATIC inspiration en HANSEATIC spirit. Uiteraard uitgerust met state-of-the-art technologie. Met PC6, de hoogste ijsklasse voor passagiersschepen, zijn ook zij geschikt voor zowel expedities naar de poolgebieden als voor luxecruises naar tropische bestemmingen zoals het Amazonegebied, dit met een maximum van 230 passagiers.
Hapag-Lloyd Cruises doet niet zomaar cruises, de rederij zet dromen om tot realiteit.
Hapag-Lloyd Cruises was op zoek naar een outgoing persoon die zich perfect kon nestelen binnen het luxesegment. De uitdaging was groot, daar de het DNA van de rederij Duits is en bijgevolg de perceptie op de markt gedefinieerd werd als ‘Het beste wat er is, maar niet internationaal getint.” Sinds 2014 is Pitch Perfect verantwoordelijk voor het Business Development voor deze rederij. Dit bleek een schot in de roos te zijn, een gouden combinatie tussen een fantastisch product en de gedrevenheid en marktkennis van Pitch Perfect.
Jaar na jaar groeiden zowel de verkoop B2B alsook B2C, een gestage groei zette zich verder. In het B2B-bereik werd de productkennis via opleidingen, events en studiereizen zodanig opgeschroefd dat specifieke kantoren de titel tot specialist verkregen en bijgevolg de referentie werden op de markt. Met deze kantoren en de sterke samenwerkingen met tour operators werden groepconcepten uitgewerkt richting onder andere Antarctica, Ijsland en de Middelandse Zee. Het aandeel internationale gasten groeiden bijgevolg ook gestaag waarbij de belevenis aan boord ook een internationaal karakter verkreeg.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |