Waarmee kunnen we helpen?
Loading...
De rederij is de uitvinder en pionier van het cruisen en verheft verwennen tot een kunstvorm. Luxe is in de betekenis van Hapag-Lloyd Cruises veel meer dan champagne en kaviaar. Het is het intens beleven van ervaringen, het bezorgen van kippenvel momenten en het verder ontdekken van de wereld. Naast menig wereldrecord volgens Guinness Book of records kan de rederij ook pronken met de titel ‘Beste cruiseschip ter wereld’, beoordeeld door Berlitz Cruise Guide. Sinds 1999 hebben ze ‘het beste schip ter wereld’ in hun vloot, vandaag de dag zelfs nummer één EN twee. Hun vijf schepen, drijvende boutiquehotels, hebben elk een eigen bijzonder karakter. In alle luxe en comfort varen ze hun gasten naar honderden bestemmingen en verrassen ze met interessante programma’s aan boord en aan wal. Eén ding verandert nooit: de passie van de bemanning om de persoonlijke dromen van hun gasten te realiseren.
Tussen 2019 en 2021 werd de Hapag-Lloyd vloot uitgebreid met drie nieuwe 5-sterren expeditieschepen HANSEATIC nature, HANSEATIC inspiration en HANSEATIC spirit. Uiteraard uitgerust met state-of-the-art technologie. Met PC6, de hoogste ijsklasse voor passagiersschepen, zijn ook zij geschikt voor zowel expedities naar de poolgebieden als voor luxecruises naar tropische bestemmingen zoals het Amazonegebied, dit met een maximum van 230 passagiers.
Hapag-Lloyd Cruises doet niet zomaar cruises, de rederij zet dromen om tot realiteit.
Hapag-Lloyd Cruises zocht naar een outgoing persoon die naadloos zou passen binnen het luxe segment. De uitdaging was aanzienlijk, gezien het feit dat het DNA van de rederij Duits is en de perceptie op de markt werd omschreven als ‘Het beste wat er is, maar niet internationaal georiënteerd.’ Sinds 2014 is Pitch Perfect verantwoordelijk voor het business development van deze rederij. Deze samenwerking bleek zeer succesvol te zijn, waarbij een perfecte combinatie ontstond tussen een uitstekend product en de gedrevenheid en marktkennis van Pitch Perfect.
Jaar na jaar vertoonde zowel de B2B- als de B2C-verkoop een gestage groei. In het B2B-segment werd de productkennis aanzienlijk versterkt door middel van trainingen, evenementen en studiereizen, waardoor specifieke kantoren de titel van specialist verkregen en daarmee de referentie op de markt werden. In nauwe samenwerking met deze kantoren en sterke partnerships met touroperators werden groepsreisconcepten ontwikkeld, gericht op bestemmingen zoals Antarctica, IJsland en de Middellandse Zee. Als gevolg hiervan groeide het aandeel internationale gasten gestaag, waardoor de ervaring aan boord een internationaal karakter kreeg.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |