Hapag-Lloyd Cruises lanceert uniek concept
Exclusieve reizen in kleine groep
La narration : La clé d'une fidélité à la marque réussie
Het opbouwen van een loyale klantenbasis is vandaag de dag van onschatbare waarde. Het creëren van merkloyaliteit gaat verder dan het Top of Mind merk zijn van een klant. Het gaat om het creëren van een emotionele band die gepaard gaat met een langdurige relatie tussen het merk en de klant. In deze blog over […]
Augmentez votre pouvoir de persuasion grâce à ces conseils d'écriture
Elke seconde van de dag krijg je tegenwoordig informatie naar je hoofd geslingerd. Advertenties, mails, social media berichten, buitenreclame… je kan er niet meer aan ontsnappen. Hoe zorg je als bedrijf ervoor dat jouw bericht opvalt en dat jouw bericht boeit om verder te lezen? Een heel moeilijke opdracht! We onthullen hieronder enkele technieken en […]
Le pouvoir de la vente incitative et de la vente croisée
Om een verkoop te realiseren, moet je jezelf heel wat vragen stellen. Waar is de klant naar op zoek? Hoe kan ik een meerwaarde bieden? Wat maakt mijn product uniek? Om een antwoord te kunnen bieden op al deze vragen, is het uitwerken van een verkoopstrategie een absolute must. Dit zowel voor op korte termijn […]
Sales et marketing : un duo inséparable
Sales en Marketing, twee afdelingen die bij veel bedrijven onlosmakelijk zijn verbonden, maar bij anderen dan weer vreemde eenden zijn voor elkaar. Gelukkig beginnen steeds meer organisaties te beseffen dat een marketingfunctie geen functie is die je er tussendoor wel even kunt bijnemen. Nog belangrijker is het besef dat sales en marketing twee handen op […]
Comment se lancer dans le marketing durable ?
Duurzaamheid, een term die dagelijks naar ons hoofd wordt geslingerd. De consument wordt kritischer en verwacht van de ondernemingen dat zij stil staan bij de gevolgen voor het klimaat. Volgens het boek “De Duurzame Belg” kiest meer dan 80% van de 18 tot 75-jarigen voor een duurzaam product als ze de keuze hebben tussen een […]
5 choses qu'un professionnel de la vente ne devrait jamais dire
Weten wat je moet zeggen als sales professional is noodzakelijk, maar weten wat NIET te zeggen is soms nog veel beter. We hebben 5 dingen opgelijst die een sales nooit zou mogen zeggen. 1. Stoor ik? Voor heel wat verschillende redenen is dit iets wat je beter niet vraagt. Met te zeggen “Stoor ik” komt […]
Faits marquants de 2021
Highlights van 2021 Weer een jaar dat er bijna op zit. Als jullie dachten dat 2020 veel veranderingen heeft teweeggebracht, wacht dan maar tot je leest wat 2021 allemaal in petto had voor Pitch Perfect. Dit jaar stond volledig in het teken van “groeien”, dit zowel letterlijk als figuurlijk. Om het jaar af te sluiten, […]
Merry Christmas & Happy New Year!
Pourquoi rédiger une stratégie d'entreprise?
De noodzaak van een business strategie. First things first. Vooraleer we zeggen waarom het uitschrijven van een business strategie noodzakelijk is, moeten we eerst weten wat een strategie juist is. Een business strategie is alles in 1, het is je blik op de toekomst, je basis voor succes en je handvaten om dagelijks mee aan […]